سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی


?ما در قرن 21 کلینیک دندانپزشکی تاج را راه اندازی کردیم تا به بیمارانمان یک محیط آرام هدیه داده و با طراحی فوق العاده بیماران ترس و نگرانی کشیدن دندان یا پر کردن دندان خود را فراموش کرده و یک تجربه خوب جهت درمان دندانپزشکی داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی تاج در جنت آباد مرکزی تقاطع نیایش (چهارراه ایرانپارس) در شهر تهران واقع شده است. این مرکز با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص همکاران دندانپزشک و متخصص و جمعی از اساتید بنام دانشگاهی در انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در خدمت شما بیماران می باشد .

این مرکز دارای دستگاه‌های اتوکلاو کلاس B جهت استریلیزاسیون با دقت بالا بوده و بخش استریلیزاسیون این کلینیک  با رعایت کامل اصول جهانی پیشگیری از بیماری‌ های عفونی از وسائل یک بار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌نماید. مراجعه کنندگان محترم می توانند نظارت مستقیم بر روند استریلیزاسیون داشته باشند.

این مرکز  در کلیه زمینه ها از جمله زیبایی، جراحی، ترمیمی، پروتز، درمان ریشه، دندانپزشکی کودکان و ایمپلنت با هدف گسترش سلامت دهان و دندان جامعه آماده ارایه خدمت می باشد

خدمات از قبیل :

1 : ارتودنسی دندان

یکی از روش‌های درمانی در دندانپزشکی است که برای اصلاح نامنظمی‌های دندانی به کار می‌آید. ارتودنسی دندان نه‌ تنها باعث منظم و زیباتر شدن دندان‌ها می‌شود، بلکه می‌تواند از خرابی و پوسیدگی دندان‌ها هم جلوگیری کند. دندان‌های نامنظم به ‌علت گیر کردن غذا می‌تواند باعث خراب شدن دندان‌ها و ایجاد مشکلاتی در دستگاه گوارش و سایر دستگاه‌های بدن شود. پس در خیلی از اوقات بنا به صلاحدید دندانپزشک برای اصلاح نامنظمی دندان‌ها یا جفت شدن‌ آنها و تصحیح مشکلات فکی-دندانی از روش ارتودنسی کمک می‌گیریم .

2 : ونیر 

3 : ایمپلنت 

طبق آکادمی دندانپزشکی عمومی ایمپلنت یک دندان مصنوعی است که به صورت جراحی در دهان قرار میگیرد.

ساخته شده از مواد فلزی (تیتانیوم) و مواد سرامیکی استخوانی که با فک شما سازگار است.

ایمپلنت را با استخوان خود برای حمایت از تاج ، پل یا پروتز کامل انجام میدهند.آکادمی پریودنتولوژی آمریکا (AAP) دو نوع ایمپلنت را پیشنهاد میکند :

ایمپلنت اندوستال شایع است و در استخوان قرار میگیرد ،

در حالی که یک ایمپلنت زیر اپیزیستی روی استخوان برای بیمارانی که ارتفاع کم استخوان دارند  یا نمیتوانند دندان های طبیعی را پوشش دهند.

روش جایگزینی دندانهای از دست رفته برای بیش از 1500 سال یک رویای دست نیافتنی بوده است , پیشرفتهای موجود در ایمپلنت از سال 1952 آغاز شد که آقای برنمارک و همکارانش مطالعات تجربی و کلینیکی فراوانی را به انجام رساندند

4 : دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکان کودکان برای سلامت دهان و دندان کودکان متولد شده و از دوره کودکی تا دوره نوجوانی اختصاص دارد.

متخصصان کودک تجربه و مدارک لازم برای مراقبت از دندان ها ، لثه ها ، و دهان کودک را در مراحل مختلف دوران کودکی دارند.

شروع رشد دندان های کودک در 6 سال اول زندگی آنها انجام میشود.در سن 6 یا 7 سال ، اولین مجموعه از دندان های کودکان از بین میرود

که در نهایت دندان های ثانویه و دائمی  جایگزین این دندانها میشوند. بدون مراقبت دندانپزشکی مناسب ، کودکان دچار پوسیدگی دهان و بیماری میشوند که میتواند باعث درد شود.امروزه پوسیدگی دندان در دوران کودکی یک بیماری عفونی در کودکان  5 برابر بیشتر از آسم و 7 برابر بیشتر از تب میباشد.

5 : جراحی دندان ترمیمی ، پروتز ، درمان ریشه

 تلفن : 44444103  – 44898324  ( 021 )
آدرس :جنت اباد مرکزی تقاطع نیایش ( چهار راه ایرانپارس) طبقه فوقانی بانک کوثر پلاک 2
ساعت کاری : کلینیک دندانپزشکی تاج از 9 صبح تا 10 شب
(روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 11 تا 7 شب)
وب سایت : tajdentalclinic.com